Odzyskanie podatku z Holandii , pomoc

Mając na celu ułatwienie procedury rozliczeniowej związanej z zatrudnieniem na terenie Holandii, odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania naszych Klientów. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami związanymi z odzyskiwaniem podatku z Holandii.

Czy mogę rozliczyć się z podatku z Holandii przebywając aktualnie w Polsce?

Tak. Możesz dokonać rozliczenia podatkowego z dowolnego miejsca, jeśli tylko dostarczysz nam dokumenty, jakie wymaga holenderski urząd podatkowy, aby dołączyć je do wniosku o zwrot podatku. Możesz to zrobić osobiście, przychodząc do naszego biura, albo przesłać do nas listem poleconym czy kurierem.

Ile pieniędzy mogę odzyskać w związku ze zwrotem podatku z holenderskiego urzędu?

W zależności od tego, z ilu lat będziesz wnioskować o zwrot podatku z Holandii, wysokość możliwych do odzyskania pieniędzy będzie różna. Pamiętaj, że o zwrot nadpłaconego podatku Zwrot podatku Holandia proceduradochodowego do holenderskiego urzędu skarbowego możesz wnioskować nawet do pięciu lat po ustaniu stosunku pracy. W związku z tym każdorazowo wysokość zwrotu podatku jest inna i zależy od odprowadzonych zaliczek na podatek do holenderskiego urzędu skarbowego. Po dostarczeniu nam dokumentacji podatkowej dokonamy dla Ciebie wstępnej kalkulacji zwrotu, dzięki której dowiesz się, ile podatku możesz odzyskać z Holandii.

Chcę skorzystać z waszych usług. Jak to zrobić?

Dziękujemy za zaufanie i zachęcamy do zapoznania się z działem Procedura. Dzięki temu dowiesz się jak prosto jest ubiegać się o zwrot podatku w związku z pracą w Holandii z naszym udziałem. Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą z nami, prosimy o kontakt z naszym biurem. Dla naszych Klientów oferujemy dla wygody różne kanały komunikacji, poprzez co możliwe jest wnioskowanie o zwrot podatku bez konieczności wizyty bezpośredniej w naszym biurze. Wystarczy, byś wypełnił/a formularz zgłoszeniowy, jaki znajduje się na naszej stronie www, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą i wyjaśni dalszy etap działań związanych z rozliczeniem holenderskiego podatku.

Jakie dokumenty są potrzebne do rozliczenia podatku z Holandii?

Szczegółową odpowiedź na to pytanie odnajdziesz w dziale Dokumenty. To tam dokonaliśmy spisu dokumentów wymaganych przez holenderski urząd skarbowy do wniosku o zwrot podatku. Część z nich udostępnimy Ci poprzez e-mail lub wysyłając je do Ciebie pocztą, z kolei pozostałą część z nich najprawdopodobniej posiadasz w związku ze swoim zatrudnieniem i pobytem w Holandii.

Czy brak dokumentów od holenderskiego pracodawcy uniemożliwia mi wnioskowanie o zwrot podatku?

Brak niektórych z wymaganych przez holenderski urząd skarbowy dokumentów nie wyklucza możliwości wnioskowania o odzyskanie należnych pieniędzy. W tym przypadku na Twoje życzenie pomożemy odzyskać Ci dokumenty od holenderskiego pracodawcy, aby umożliwić Ci złożenie wniosku o zwrot podatku z Holandii.

W jaki sposób odzyskam zwrot swoich pieniędzy?

Decyzja podatkowa z holenderskiego urzędu skarbowego zostanie przekazana na adres naszego biura. Następnie tamtejszy fiskus wykona przelew kwoty podatku na wskazany w formularzu rachunek bankowy. Dzięki temu szybko i sprawnie będziesz mieć możliwość odzyskania należnego Ci zwrotu podatku z Holandii.

W przypadku dodatkowych pytań związanych z holenderskim rozliczeniem podatkowym, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem.